The Norh Face Mountain Light Triclimate Jacket hakkında bilgi

#1
iyi günler herkese arkadaşlar. Yılda 3-4 kere doğa yürüyüşüne çıkabiliyorum , çoğunlukla şehir hayatında kullanmak için bir mont arıyorum. North face ve Mammut ürünlerine baktım çoğunlukla , önce sadece kaz tüyü almak fikrim vardı ama yukarıdaki mont çok ilgilimi çekti. dış katmanı 2 katmanlı Goretex teknik ceket, içinde 550 dolgulu kaz tüyü mont var, fiyatı 1600 tl. mont için 1000 tl kadar ayırmıştım ama artırıp bunu da alabilrim. Kullanan yada bilgisi olan varsa yardım edebilir mi acaba, bu ceket nasıldır , sıcak tutar mı, bu fiyata alınırmı yada bu fiyata daha iyisi ne alınabilir, Kıymetli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

NOT: North face genelde şubat yada martta yüzde 30 indirime gidiyor ama bazı mağazalarda bu ürün bitmiş bile şimdiden, Aselsan dan 50-60 kişilik bir mühendis grubu toplu almış gelip begeniğ karspordan . o yüzden bu fiyata almam gerekecek
 
#2
Merhaba,

Aselsan'dan nasıl aldılar bilmiyorum, fakat devlet ödediyse veya ürün bedeli kendi ceplerinden çıkmadıysa (muhtemelen öyledir) bayılmışlardır.

Ceket bu (merak eden arkadaşlar için fotoğrafını ekliyorum)

the-north-face-mountain-light-ceket.png
Dış katman 2L goretex (2 katman) içinde de 550 fill kaz tüyü ceket var. Fiyatı da belirttiğiniz gibi 1600 lira civarlarında.

810 liraya The North Face Oroshi ceket satılıyor (google'da arayın) ceket 3L (3 katman) goretex kullanılarak imal edilmiş. Daha üstün bir ceket.

görselini ekliyorum

the-north-face-oroshi-ceket.jpg

Bunun içine de ya kaliteli bir polar ceket, ya da 800 fill kaz tüyü The North Face Morph Kaz tüyü mont satın alabilirsiniz. Fiyatı da peşin olarak Everest'te 630 lira.
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


the-north-face-morph-kaz-tuyu-mont.jpg

Yani sonuç olarak daha az ödeyerek çok daha üstün ürünler (2L vs 3L Gore-tex / 550 fill vs 800 fill kaz tüyü dolgu) satın alınabilir.

Kolay gelsin.
 
#3
oroshi cekete hiç bakmamıştım açıkcası. 3l katman ile 2l katman arasında çok büyük farklılıklar varmıdır acaba. Genelde summit serilerinde de hep 3 katman, diyorsunuz ki böyle ayrı iki ceket daha güzel olur. ki zaten morph kaz tüyü montu 550 lere falan görmüştüm geçen sene şubat mart ayında falan . Ben Oroshi ceketi de iyice bir araştırıyım en iyisi
 
#4
oroshi cekete hiç bakmamıştım açıkcası. 3l katman ile 2l katman arasında çok büyük farklılıklar varmıdır acaba. Genelde summit serilerinde de hep 3 katman, diyorsunuz ki böyle ayrı iki ceket daha güzel olur. ki zaten morph kaz tüyü montu 550 lere falan görmüştüm geçen sene şubat mart ayında falan . Ben Oroshi ceketi de iyice bir araştırıyım en iyisi
2 katman ceketler daha ince ve narin oluyor. bu fiyata çıkıp da 3 katman almak daha akıllıca olur. Ayrıca 550 fill 800 fill arasında baya bi kalite ve yalıtım farkı var.İleride bir de polar ceket alır, daha sıcak havalarda polar ceket şeklinde kullanır, kaz tüyü montu soğuk kış günlerine saklarsınız.

Bir de gore-tex ceketi yalnızca nikwax tech wash ile yıkayın.40 dereceyi aşmayın. yumuşatıcı ağartıcı vs kesinlikle kullanmayın.

kaz tüyü ceketi ise yalnızca nikwax down wash ile yıkayın. 40 dereceyi aşmayın. yumuşatıcı ağartıcı kesinlikle kullanmayın.
 
#5
İşin şöyle de bi durumu var, north face in kendi mağazasından da aldım bu bilgiyi, 1) morph ceketin kapsonsuz modeli bu sene gelmemiş satilanlar hep geçen seneden kalanlar bu yüzden çok beden seçenek yok. Morph down hodie her yerde var alınabilir. 2) oroshi ceketi de bulmak denemek beden bulmak zor bikac yere gittim rastlayamadım bile ama arastirmaktayim
 
#6
Merhaba,

Aselsan'dan nasıl aldılar bilmiyorum, fakat devlet ödediyse veya ürün bedeli kendi ceplerinden çıkmadıysa (muhtemelen öyledir) bayılmışlardır.

Ceket bu (merak eden arkadaşlar için fotoğrafını ekliyorum)

Ekli dosyayı görüntüle 186
Dış katman 2L goretex (2 katman) içinde de 550 fill kaz tüyü ceket var. Fiyatı da belirttiğiniz gibi 1600 lira civarlarında.

810 liraya The North Face Oroshi ceket satılıyor (google'da arayın) ceket 3L (3 katman) goretex kullanılarak imal edilmiş. Daha üstün bir ceket.

görselini ekliyorum

Ekli dosyayı görüntüle 187

Bunun içine de ya kaliteli bir polar ceket, ya da 800 fill kaz tüyü The North Face Morph Kaz tüyü mont satın alabilirsiniz. Fiyatı da peşin olarak Everest'te 630 lira.
Bu linki görmek için izniniz yok Giriş yap veya üye ol.


Ekli dosyayı görüntüle 188

Yani sonuç olarak daha az ödeyerek çok daha üstün ürünler (2L vs 3L Gore-tex / 550 fill vs 800 fill kaz tüyü dolgu) satın alınabilir.

Kolay gelsin.
Peki oroshi modelini bulamazsak the north face apex Flex GTX ceket nasıl olur üst katman için. Softshell diyor ama bı beden büyük alınıp içine 800 kaz tüyü dolgu ile iyi olacağını düşündüm. Mountain light ceketi de apex flexi de inceleme fırsatım oldu. Apex Flex daha kalın daha güzel oturuyor. Bu ceket hakkında fikirlerinizi öğrenmek isterim