Deniz kanosu araştıranlar okusun

Alaattinin Kafa Lambası

Yönetici
Yönetici
Çok enteresan... yıllardır bu işin içinde olan insanlardan herhangi bir tanesi oturup da deniz kanosu nedir, hangi çeşitle ne yapılır, avantajları, dezavantajları nelerdir yazmamış.

şöyle bir başlangıç yaptım. umarım işe yarar, doğru bilgilerdir.

 

Alaattinin Kafa Lambası

Yönetici
Yönetici
Gayet aydınlatıcı buldum. Keşke imkan olsa da bu işe de girsek dedirtti doğrusu. Hep özenmişimdir zaten.
Antalya'ya yolun düştüğünde Kumluca'dayım gelirsen bıkana kadar bineriz. Yalnız şunu söyleyebilirim. Ev tek katlı olmasına rağmen, ticari arabamın arkası nakliyat için uygun olmasına rağmen kanoyu denize götürüp getirmek çok büyük eziyet. Ancak denize 20 metre mesafede evin olacak.. onda bile aynı yerde kürek çekmek sıkar diye düşünüyorum. Yani öyle aman aman bir olay değilmiş kano işi.
 
Antalya'ya yolun düştüğünde Kumluca'dayım gelirsen bıkana kadar bineriz...
Abi düşse keşke ama düşemiyor. Deneyimlemeyi isterim doğrusu. Arada dekatlon'a gidince, şişme kanolara bakıp dururdum. Gerçi şişmelerin çok stabil olmadığını söylemişsin ama bu kanoya da müstakil ev ve ticari araç sahibi olmana rağmen taşıma sıkıntısı baş gösterdi diyorsun. Demek ki ortası olmuyor. :S

Orkun Olgar'ın Macerasever programındaki gibi bir araç (& ekosistem) sahibi olmak gerekiyor sanırsam, ki bunun için de epey bütçe lazım. :D
** ~3:40'dan itibaren.
 
Son düzenleme:

Alaattinin Kafa Lambası

Yönetici
Yönetici
Abi düşse keşke ama düşemiyor. Deneyimlemeyi isterim doğrusu. Arada dekatlon'a gidince, şişme kanolara bakıp dururdum. Gerçi şişmelerin çok stabil olmadığını söylemişsin ama bu kanoya da müstakil ev ve ticari araç sahibi olmana rağmen taşıma sıkıntısı baş gösterdi diyorsun. Demek ki ortası olmuyor. :S

Orkun Olgar'ın Macerasever programındaki gibi bir araç (& ekosistem) sahibi olmak gerekiyor sanırsam, ki bunun için de epey bütçe lazım. :D
** ~3:40'dan itibaren.


insanı cezbeden bu görüntü fakat şurada gördüklerin (görünmeyenler de dahil) 25 bin lirayı geçiyor :) tabi bir de senin de söylediğin gibi amarok tipi bi araba olacak ki taşıma olayı kolay olsun.

illa bi kamp yapıcam kanoyla ama gidip de ayda yılda bir kamp için 500 - 1000 lira verip drybag almam mesela. birkaç kat battal çöp torbası ne güne duruyor. bakalım bu görüntüye benzer bi şey olacak mı.
 
16 Mart 2020 - 17:30 itibariye , piyasalarda görüntü şu vaziyette:
16mart-kur.jpg

İnsanlık, ciddi bir pandemi ile savaşıyor ve gidişat belli değil. Bence herkes sahip olduğu şeylere sahip çıksın. :)

Artık ufak tefek deforme olmuş ekipmanları yamayıp kullanalım derim ben -- ki bu aslında olması gereken, daha çevreci bir tutum olurdu.
 
Üst