13 gün çabuk bit lütfen

#1
merhaba sitenize günde 15 kere girip aynı yazıyı baştan sona tekrar tekrar okuyup motive oluyorum. şu an açlıktan veya heyecandan gözüme uyku girmiyor ama kesinlikle bozmayıp devam edicem. başladığımda yani 8 gün önce 81,5 kiloydum ve bu sabah tartıldığımda 76,8 kiloyum inanamıyorum bir buçuk senedir seksen kilonun altına düşemiyodum çok sevinçliyim.

özellikle dün çok zorlandım. bugün daha kolaydı (sekizinci gün) sabah 1 şekerli kahve öğlen 2 yumurta ve ıspanak (üstüne dilimleyip karabiber ve pul biber döktüm) akşam da kocaman salata iki dilim et bide meyve yedim. yarın gene yazıcam çok çok teşekkürler!
 
#2
umarım kimsenin başına bir iş gelmez (sağlık açısından) hayatım boyunca hiçbir konuda bu kadar teşekkür almadım. en büyük dileğim bu işe kalkışanların mutlu ve sağlıklı biçimde sonunu getirmeleri. kimseyi "isveç diyeti yapın" diye teşvik etmiyorum. çünkü her kişinin sağlık durumu, gün içinde yaptığı aktiviteler (araç sürme, makine kullanma, vs.) farklı. siz de hissetmişsinizdir, isveç diyeti süresince dikkat ve farkındalık azalıyor. Allah korusun, biri bir kaza yapar, bir şey olur kimsenin vebalini almak istemem.

Sitede de belirttim. Dikkat gerektiren bir işle uğraşıyorsanız bu diyet başınıza iş açabilir. Ev hanımları, ev/ofis çalışanlar, sınav döneminde olmayan öğrencilerin dışında insanların bu işe kalkışmamasını hatırlatıyorum. Siz de lütfen ekstra dikkatli olun.

Benim isveç diyetinde başarılı olmam tesadüfen o dönemi evde geçiriyor olmamla ilgili oldu. o dönem işler azdı. şimdi işler yavaş yavaş açılmaya başladı. her gün araç kullanıyorum, fatura kesiyorum, müşteri ziyareti yapıyorum. Eğer bu tempoda çalışırken başlasaydım, muhtemelen sonunu getiremezdim.

Kilo kaybetmenize çok sevindim. Sürecin devamını da paylaşırsanız, ben ve takip eden diğer arkadaşlar memnun oluruz.
 
#4
canım hiçbir problem yaşamadım. yalnızca elimi kaldıramayacak kadar halsiz hissediyorum, ama yarın son günüm. çarşamba günü tartılıp sonucu buraya da yazıcam. şunu söyliyim.. eşofmanım bol gelmeye düşmeye başladı :)
 
#6
@NewMom merhaba, sonucunuzu merak ettim. Paylaşabilir misiniz? Ve sonrasında geri aldınız mı?
isveç diyetinde toplamda dokuz kilo verdim üzerine de özel bir diyet uygulamadığım halde iki ayda 8 kilo daha gitti şimdi 64 kilo civarlarındayım. diyetin tek kötü tarafı eski kıyafetlerin hiç biri olmuyor :D :D yep yeni bir insan oldum. abur cuburu bir de geç saatlerde yemek yemeyi kestiğimi önemle hatırlatırım.
 
#7
isveç diyetinde toplamda dokuz kilo verdim üzerine de özel bir diyet uygulamadığım halde iki ayda 8 kilo daha gitti şimdi 64 kilo civarlarındayım. diyetin tek kötü tarafı eski kıyafetlerin hiç biri olmuyor :D:D yep yeni bir insan oldum. abur cuburu bir de geç saatlerde yemek yemeyi kestiğimi önemle hatırlatırım.
sizin adınıza çok sevindim, kendi adıma da çoook ümitlendim :) ben de 3. gündeyim, 2 günde 1,6 kg gitti. bu yazı üzerine sizin de yorumunuz gelince iyice motive oldum :) bitiricem inşallah...